niedziela, 17 lipca 2011

Dzień 38

Zdarzają się wyjazdy, wycieczki, podróże. Bliskie i dalekie. Dziś była bliska... rodzinna. Z okazji swoich pierwszych urodzin Tosiek odwiedzał Babcię i Dziadka "Grybowskich" w towarzystwie Babci i Dziadka Krakowskich, cioci Gabrysi oraz oczywiście Starego Macieja i Maciejowej. No i u Grybowskich jest ogród. W ogrodzie są kwiatuszki. Na kwiatuszkach siadają motylki. No i usiadł jeden taki... Jaki?
Konkurs! Podaj pełną nazwę motyla. Odpowiedzi umieszczajcie na jako komentarze na blogu. Na zwycięzcę czeka nagroda w postaci sesji zdjęciowej.

8 komentarzy:

  1. przestronnik trawnik (Aphantopus hyperantus)

    OdpowiedzUsuń
  2. a zapomnialam sie podpisac :D pozdrawiam Milena

    OdpowiedzUsuń
  3. burasek jednostronny pięciooki (to pisałam ja ewka 181)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie to jakiś kropek :P

    OdpowiedzUsuń
  5. no i jakie jest poprawne rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Poprawne rozwiązanie wytypowała Milena :)GRATULACJE!
    Motyl to przestronnik trawnik (Aphantopus hyperantus). Nagroda do odebrania osobiście, kontakt prze e-mail.

    P.S. W następnym konkursie przyrodniczym biolodzy udziału nie biorą ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. to jawna dyskryminacja - nie jestem zoologiem w koncu

    OdpowiedzUsuń
  8. Maciek fajne zdjecia i komentarze, nie znałem odpowiedzi do tego-mh... nie znam się na motylkach!! ale wiem, że zrobisz świetne zdjęcia zwyciężczyni konkursu, gratulacje dla Milenki i Ciebie
    Pozdrawiam, Paweł H.

    OdpowiedzUsuń